Semesterinlägg nr.1

Sitter i Mölle på torsdag kväll, pojkarna har lagt sig, jag känner en stor oro i kroppen, vad är det som inte är bra?

Min vecka här i Mölle har varit kanonbra, vädret är bra, sällskapet har varit underbart, ändå är det inte helt OK, jag kommer hem på lördag och hoppas då få veta varför det inte känns helt rätt.

Jag har varit på den årliga konstutställningen på Krapperupps Herrgård, i år var det lite olika konstigheter, Hans Frode, el och glas, det var rätt fräckt, Anders Knutsson, blyertsteckningar av träd, inte så originellt tycker jag, Mats Perhson, bild, vad säger man om det, bildkollage är det verkligen konst, Peter Åströms kolteckningar var väl rätt bra, Tokiko Frodes smycken i silver, OK då. Nä inte den bästa utställningen jag varit på.

Jag gick sedan en liten rundvandring på Krapperupps slotts ägor, en massa skyltar som säger att man inte skall gå på gräsmattan fanns det, samtidigt har dom placerat små små skyltar vid dom olika konstiga träden där det står vilken art det är, då måste man gå på gräsmattan om man vill veta vilken sorts träd det är, jag kommer att lägga ut lite bilder här under.
Som ni ser så är det stora skyltar om förbud, små om vilken sorts träd det är och varför kan mullvadarna beträda gräsmattan, eller räknas det inte om man kommer underifrån?,,7

Kommentarer
Postat av: Gun

Du skall njuta av semestern och inte känna oro. Så fina bilder du har tagit från Krapperup. Glöm inte att besöka Sofiero. De har olika utställningar samt en fin lekpark med en rutchkana som ser ut som en drake.
Gun

2012-08-17 @ 10:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0