En liten Rockpromenad och lite annat.

En liten Rockpromenad och lite annat.

Jag har inte skrivit på hela sommaren tror jag och nu är den snart slut.

 

Jag har haft Theo rätt mycket under försommaren och på semestern, vi var och badade i Borydsjön redan i juni, när vi hade en veckas semester badade vi i Lelle Väktor i 20 minuter innan regnet kom, men under dom få minuterna hann han få till det med två små tvillingsystrar som han lekte med, Theo är fantastisk på att skaffa kompisar, mina granne hade två barn här en helg och vips var dom med Theo och lekte krig på Ljungkullen, han är otroligt social, hans stora kärlek just nu är nog Moa som han var och träffade i söndags, hon är ju bara 1,5 år men han älskar att bära och krama henne, Sandra lade ut  några riktigt fina bilder på dom på Facebook.

 

Pojkarna från Hjortmossen var inte med mig i Mölle i år på grund av olika omständigheter, jag var där själv några dagar och på lördagen gick jag, som jag gjort dom senaste åren, ned till Restaurangen Systrarna på Piren, ett ställe som har coverband som underhållning, i år var det ett känt band som heter Bob Cats och som jag trodde spelade Rockabilly men det var vanlig enkel Rock n´Roll precis som dom andra åren jag var här och såg Snakeskin Playboys och Random Hits, alla band spelade samma låtar, som GO Band också gör och nu kom vi in på lite andra grejer.

 

Nästa fredag den 26/8 spelar GO Band för tionde året i rad på Edetfestivalen, kom nu i tid, det kommer att bli trångt i år tror jag. Vi får se vad det blir för låtar i år, vi har näst sista övningen idag så jag får fatta mig kort här.

 

Förresten såg ni min film på facebook där jag filmade sköldpaddan som lever i dammen vid Krapperupps slott? Ni såg säkert den första filmen jag lade upp från Mölle, den om hur man tar sig upp till översta stugan, över 500 tittningar på den är ganska bra.

 

Fotbollsmässigt går det väl ganska bra, vi ligger trea nu och nu på fredag skall vi möta serieledarna FC Gauthiod, det blir en viktig match, vinner vi är vi verkligen med men förlorar vi blir vi ett mittenlag resten av säsongen.

 

Lite OS, ja det var det.

 

Nu skall jag hämta Bengan och åka till Hjärtums Bygdegård och öva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0