2012 kvartal 1

Jag sade att jag skulle skriva en årskrönika om 2012, sorry folks, det går inte, jag får försöka skriva varje kvartal för sig, det är så svårt att handskas med allt som hänt, kommer ni ihåg när vi bodde på Sahlgrenska och framför allt på Uddevalla Sjukhus, jag skrev varje dag och jag vet att ni alla bara öppnade min blogg för att se hur läget var, det är inte ett djävla piss lättare idag. Jag kan inte skriva för tårarna rinner hela tiden. Jag får be er gå tillbaka till Januari och Februari och läsa inläggen som är där.
Kompisar till mig har berättat att det första dom gjorde på morgonen var att öppna bloggen och se hur läget var, jag blev helt matt när jag hörde detta (Tack Toni) jag visste inte att ni gjorde det förrän jag såg statistiken.
 
Efter begravningen, samma vecka faktiskt, gjorde GO Band en spelning på Villa Stranna, Ann var med och det var kanske det bästa med hela grejen, hon såg ut att ha roligt och det gladde mig så mycket, spelningen blev förresten den bästa jag varit med om med bandet, folk kom fram efteråt och riktigt tackade för alla låtar dom kände igen, det skulle vara roligt att göra om den grejen.
 
Inläggen i Januari heter: The fucking kuk cancer, Incheckat på Sahlgrenska igen, Fredagen den 13/1, Kort inlägg  och så fanns det en del bröllopsbilder.
I slutet av januari och i februari skrev jag ju varje dag, som jag berättar här ovan, fram till den 8/2 då hon dog.
När jag nu läser igenom mina inlägg från för ett år sedan är det några som sticker ut kraftigt, naturligtvis den som heter "En vecka senare" men även den som heter "Drömmar" den är drömd före hennes död även om det inte kanske syns när man läser den.
 
Jag återkommer snart om kvartal två.
 
Om jag skall skriva om nutid så är det sista som hänt att Egge har fått rum på Lindkullen, det är tyst i huset nu och det känns det också.
 
Ha det bra så länge och tänk på Cancerfonden.

Kommentarer
Postat av: Gunsan


<3

2013-01-19 @ 23:21:30
Postat av: Sandris

Finaste Krister <3

Saknaden är så stor så stor.
Tomt utan farfar men han får det fint på Eken,
de är fantastiska där.

2013-01-20 @ 11:12:59
Postat av: Mona

Stor kram

2013-01-20 @ 19:29:00
Postat av: ´Krister

Ja det är bra personal och fint där,men det är jobbigt när han tjatar hela tiden om att komma hem.

2013-01-20 @ 22:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0