Men, va i helvete, Edetfestivalen 2013

Jag har aldrig blivit så överraskad, ligger och vilar efter lördagens övningar på gräsmattan, vi var 11 man i trädgården, många som drack vatten och ingen drack öl av löparna, vi var i tältet och åt en jättegod gratäng, utom Håkan som åt en torr hamburgare, haha.
 
Jag och Håkan gick och bytte proppar på Lengroths på vägen hem, Dante kom och hälsade på, Janne Svarts ch t sprang i Finland, det blev lite öl under eftermiddagen som ni förstår.
 
Jag lägger mig och vilar lite och klockan sex skall kompisarna komma och förfesta inför lördagkvällen, somnar kanske 20 minuter sedan ringer det på dörren, flera gånger, det är väl Håkan tänker jag, ropar, ja ja jag kommer, utanför står Simon Jonsson från Lions Club Lilla Edet, jag ser ut som ett frågetecken, han säger, du har blivit utvald av Lions Club till att få deras ungdomsstipendium, du och Bengt Lennart Mellqvist från Inland har gjort så mycket för ungdomsfotbollen i Lila Edet så vi tyckte det passade att en från Inlands IF och en från LEIF skulle få detta pris.
 
Tack så mycket Lions.
 
Fredagskvällens spelning i tältet gick kanonbra, bättre ljud än någonsin (tack Stefan Lexberg) och publiken var verkligen med, jag hoppas alla var nöjda med GO Band denna kväll, bilder kommer senare hoppas jag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ap

Va kul, det är du verkligen värd Krister efter alla år !!

2013-08-31 @ 18:46:02
Postat av: Krister

Tack Ap, det är alltid roligt när man får kommentarer.

2013-09-01 @ 01:55:55
Postat av: Fr Kassör

Jättekul:) sååååå värda det!!!!

2013-09-01 @ 16:39:30
Postat av: Gunsan

Hej Krister!
Väntar på bilderna från fredagskvällen.
Grattis till Lions utnämning. Kram

2013-09-06 @ 22:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0