Lina Baldenäs

Lina har gjort en film om sig själv och sin cancer, man kan se filmen på youtube, den heter Himlen är överskattad.

Går man in på hennes blogg, sök hennes namn på Google, där kan man läsa nedanstående:


"Här presenterar vi kortfilmen ”Himlen är överskattad” om Lina Baldenäs cancerresa med spritt melanom. Vi hoppas att den ska väcka känslor och tankar. Filmens titel är en hyllning till Linas vän Kristin som avled av malignt melanom i februari i år, 31 år gammal."



Lina är en stark kvinna med en underbart vacker familj.

Lycka till Lina, jag tänker verkligen på er.


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack Krister.

Det betyder mycket att ni uppskattar det jag gör eftersom jag inte längre kan bolla ideer och vansinniga kampanjförslag med Kristin.



Dock har de slarvat lite, jag har inte spritt melanom än, jag borde haft det men jag har det inte. De tog en lymfkörten i armvecket på högerarm i förrgår som nästan garanterat hade cancer i sig men jag försöker tänka att det är skitsamma så länge det är kvar i lymfan. Jag gör som Kristin sa åt mig: jag lever.



Tack för att du skrev om vår film!



Kram Lina

2012-05-10 @ 10:55:43
URL: http://ostadbyvag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack själv Lina, jag håller på dig mot den djävla kukcancern som Kristin skulle sagt.

2012-05-10 @ 23:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0