Söndag 22/1

Kristin har haft en hel del besök idag igen, Theo och Mattias, Annelie och så mor och far, hon är hur pigg som helst när hon är vaken, vi har spelat en hel del Wordfeud och Angry Birds idag, allihopl, Theo spelar gärna AB på min Iphone, men han skjuter åt lite fel håll ibland.

Kristin fick ta medicin alldeles nyss mot kramperna och den verkar direkt men hon blir trött då så hon sover nog nu. Imorgon kommer Sandra hit.

Tack återigen för alla sms och kommentarer här på bloggen, vi är mycket tacksamma. Efter gårdagen som var ganska känslosam har jag lagt in Beas blogg som länk här i Edetbloggen, aretsmama heter den.

Nu väntar Sandra på att jag skall skriva färdigt så jag måste sluta nu.

Ha det så bra så hörs vi imorgon igen.


Kommentarer
Postat av: Susanne och Janne

Tänker på er!

2012-01-23 @ 16:59:21
Postat av: LIZ

Hej

Jag fann hit från Beas blogg och har läst ilite i båda bolggarna, din och din dotters

Jag fann hit från Beas blogg och har läst lite i båda bloggarna, din och din dotters!

Tårarna trillar, vilket öde, helt osannolikt

Hon är så söt Kristne och likaså sonen

Så orättvist livet är, hela livet framför sig och så händer detta

Kramar till er alla

Liz

2012-01-23 @ 20:56:32
Postat av: ulrika

jag tänker också på er, följer bloggen varje dag.

2012-01-23 @ 23:11:07
Postat av: Anna-Carin

Tänker på er alla hela tiden. Skickar massa styrkekramar till er! Krama om Kristin länge och hårt från ACO. En arbetskompis från Telia.

Kramar till er allihopa!

2012-01-24 @ 09:28:03
Postat av: Åsa Landström

Jag följer också din blogg, klickar ungefär hundra gånger om dagen för att se om något nytt kommit upp... egentligen känner jag inte Kristin så bra, om man ska tänka traditionellt - vi har bara träffats en gång, en kul kväll hemma hos Bea. Men vi har "pratat" via internet i flera år. Och jag tycker att hon är en helt fantastisk människa som jag vill lära känna mycket mycket bättre! Hon är en galet duktig fotograf, älskar hennes svarta humor och rejäla föräldraskap. Har själv fyra barn varav en snart fyraåring och en nyss fyllda fem år. Många många kramar till både er föräldrar och till Kristin!

2012-01-24 @ 09:59:15
URL: http://vitpeppar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0