Söndag 15/1

Ingen skillnad från igår, Kristin sover mycket eller rättare sagt hon ligger och blundar, hon missar inget om man säger något, hon sov hela natten och det gjorde jag också, hon tar medicin mot huvudvärken och illamåendet hela tiden.

Theo var och hälsade på idag igen och vi kollar på tecknad film och äter kakor (inte jag naturligtvis) vi går och köper glass i kiosken också, ett par tre glassar kan det lätt bli en söndag som idag.

Ann är kvar i Uddevalla ikväll så jag hade med mig Theo till Trollhättan, han har ju haft problem med åksjuka men han fick en halv tablett mot åksjuka och det gick bra, nu tror jag att det mest beror på att vi sjöng hela vägen, vi gör om alla barnvisor, och mest jullåtar just nu, till mer Rock ´n Roll versioner, speciellt "Små Grodorna" som vi kört en längre tid, han skrattar så att kängorna faller av, inga problem med åksjuka då inte.

Imorgon skall ju läkarna prata ihop sig om fortsatt behandling, jag får återkomma om några dagar om vad som sker, vår lilla redheaded girl på kämpar för fullt.

Vi hörs imorgon igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0