Måndag 30/1

Det blev en rätt svår söndagnatt med en hel del illamående och huvudvärk, idag har dom ändrat morfinet så att det går in lite med jämna mellanrum, hon kan fortfarande ta själv när hon anser att hon behöver, hon sover ju mycket på grund av morfinintaget.
Hon har även på dan idag varit illamående men hon har ju inget att kräkas upp så det är jättejobbigt för henne.

Över 41.000:- nu på insamlingen, Kristin tackar så mycket för allt stöd både till insamlingen och för alla sms och för kommentarer här på bloggen, nu har hon inte läst på ett par dagar men förut läste hon allt.

Ha det så bra folks, vi hörs igen snart.


Kommentarer
Postat av: ulrika

hej igen! jag vill återigen skicka en hälsning till Kristin. Jag tänker på er och hennes familj. Jag vet inte vad jag ska säga allt är fruktansvärt. Jag tycker så synd om henne, livet är så orättvist. Hälsa återigen till Kristin. Många hälsningar Ulrika

2012-01-30 @ 18:33:57
Postat av: Bea

Usch, älskade Kristin! Vad det är orättvist. Hoppas att morfinet hjälper bättre. Och det där satans illamåendet! Kan hon inte få slippa det någongång?!!? Vi är många som har familjen Schatz-Andersson-Ottosson i tankarna.

Kram på er allihop - och allra störst kram till Kristin

2012-01-30 @ 19:51:49
Postat av: Susanna

Hej Krister! Vi tänker på er mycket. Kom gärna och hälsa på oss om du känner för det. Hälsa Kristin så gott!



Kram

Susanna & Ulf med familj.

2012-01-30 @ 20:48:19
Postat av: Pia

Hej Krister, fick idag veta hur läget är med Kristin. Jag kan inte fatta. Känner sån sorg och ledsamhet, alla mina tankar finns med er. Vill du vara snäll och hälsa Kristin. Jag skickar över massa kärlek värme och styrka.

Kramar i massor!! <3

2012-01-31 @ 16:04:29
Postat av: Auli

Är hemskt ledsen Krister!! Skämdes verkligen på Boströms häromdagen när jag inte hade en aning om vad du/ni gick igenom!! Kramar om dig här i alla fall! <3

2012-01-31 @ 20:50:54
Postat av: Emelie Bergqvist

<3

2012-01-31 @ 21:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0