Onsdag 1/2

Natten till onsdag var relativt lugn säger Ann, hon har sovit nästan hela dagen, Robban och Seija var här någon timma ikväll men hon vaknade inte förrän dom gått, nu är hon väldigt orolig, ont i huvudet och små ryck i kroppen, sköterskorna är hos henne just nu när jag ser på sportnytt, dom ger henne lite extra medicin så hon kan sova lugnt igen.

Nu skall jag se på Homeland så vi får höras mer imorgon, gå in på facebook och lyssna på låten jag lagt en länk till, den heter I´ve done everthing I can, artisten är Rodney Crowell och låten har en text som gör att man önskar man inte satt på den.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Angela

<3

Lilla fina tjej

Tack för att du/ ni delar med er.

Man får sig en tankeställare

2012-02-02 @ 00:50:58
Postat av: Helena

Vill bara ge hela familjen styrkekramar i massor! KRAM!

2012-02-02 @ 11:11:49
Postat av: Hanna

Vill sända all styrka o värme till er!

Vill ge Kristin världens kram och absolut till er alla i hennes närhet <3 Man läser din blogg Krister med tårar i ögonen varje gång man ser hur fint du skriver! Och man vill göra så mycket för er! Många varma kramar från oss Hanna o Janne <3

2012-02-02 @ 14:29:21
Postat av: Gunilla (Uddevalla)

Klappa henne på kinden o över håret från mig.

2012-02-02 @ 19:19:29
Postat av: Anna

Hade inte en aning! Men nu när jag vet vill jag skicka ALLA KRAMAR i världen! Till Kristin,men också alla i familjen! Jag är så ledsen över att åren gått och att vi glidit isär. Men de galna tonårsåren är kul att tänka tillbaka på. Nu kommer jag följa er på bloggen och tänka på ER ständigt! Kram Anna

2012-02-04 @ 22:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0