En utriven sida från en gammal telefonbok.


Kommentarer
Postat av: Sandrisen

Kristin är vår stjärna.

Hon lyser nu stakare än någonsin.



De där telenumrena sitter rätt hårt i minnet.

Blev många timmar och dyra räkningar för mor :)

2012-02-17 @ 00:25:45
Postat av: Gunnel

Jag visste det,visste att Kristin alltid har varit en vacker strålande stjärna. Kanske hon är vår ledstjärna nu.Det vill jag gärna tro.

Konstigt, men jag minns också telefonnumren, fast det är så många år sen det var aktuellt för mej att ringa. Mobilnumret hade jag dock användning för.Nu saknar jag alla sms jag fick av er kära Kristin

2012-02-17 @ 14:52:26
Postat av: Anna Niklasson

Så fort jag fick redan på allt, började minnen och drömmar komma som ett brev på posten. 12787 t ex var något som dök upp, konstigt jag dom knappt minns mitt egna nummer;). Och Kristins snabbmakaroner med grillkrydda på, skogaholmslimpa, och saft( stackars Ann som ofta fick spendera sön morgonen med tre lite halv pigga tonåringar;) hur jag alltid ringde och fr Kristin om hon skulle ha skjuts till skolan fast hon bara bodde hundra meter ifrån( men vi hann ju spela några låtar på stereon innan vi var tvugna att parkera. För övrigt minns jag att fösta turen efter att jag fått körkort bar av till Edet:) minnena är många och jag är ledsen för att vi tappade kontakten på senare år, men att alla minnen är GLADA minnen!

2012-02-17 @ 17:18:38
Postat av: Krister

Jag minns också din första biltur Anna, tänk vad man minns banala saker och hur mycket dom betyder idag, som man inte trodde dom skulle betyda, jag är så ledsen idag så jag inte vet vad jag skall göra, du har ju barn Anna, krama ditt barn Anna, släpp aldrig taget, prata med ditt barn hela tiden, tycker du att ditt barn gör fel, berätta det då, vänta inte tills det blir för sent.

2012-02-18 @ 01:07:54
Postat av: Krister

Jag kommer väl ihåg din första resa Anna, tänk att banala saker kan bli så starka minnen så här efteråt, jag är så ledsen idag, jag vet att du har barn Anna, glöm aldrig att kramas och tala om för ditt barn hur mycket du älskar det. Om ditt barn gör något fel så säg vad du tycker, vänta inte för länge.

Ha det så bra Anna

2012-02-18 @ 01:23:23
Postat av: Krister

Och dessa båda kommentarer bevisar bara att jag inte är helt OK med min egen blogg, det är egentligen bara ett inlägg men jag såg inte att det första gått iväg och skrev därför ett nytt, ja dom är ju ganska lika i alla fall, shit, love you.



Krister

2012-02-18 @ 01:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0