Snart är det vår.

Efter all blogging jag gjorde under vintern har det inte blivit så mycket dom senaste veckorna, jag har återigen blivit utan jobb och eftersom jag  vill arbeta och ha ett jobb att gå till känns det lite tråkigt, intellektuellt förstår jag ju att ett företag inte kan ha en administratör om det inte finns så mycket att administrera, känslomässigt känns det dock väldigt jobbigt. Arbeta är det som gäller som ni förstår, det enda som får en att hålla tankarna borta från allt djävligt som hänt, nu tycker ni kanske att jag får ge mig, gå vidare, men ni skall veta, jag får bryt hela tiden, så fort det händer något så tar jag fram telefon och, nä just det, det går ju inte längre. FAN FAN FAN, jag har ju ingen att ringa längre.
Sorry folks, nu går det inte längre jag får skriva om något annat.

Serierna i fotboll har gått igång för fullt, efter två förluster för A-laget vände vi ett 3-1 underläge till oavgjort, kallas det vända förresten?
U-laget tog idag sin andra raka seger och det känns väldigt bra inför fortsättningen.

EFK tipset kommer snart att läggas ut på hemsidan, min gamla kompis Corny var så glad efter våra två första förluster, han tippar ju att vi alltid skall förlora och var i ledningen efter två omgångar, men nu hade han fel sista matchen, han får säkert inte många rätt i fortsättningen.

Poängpromenad idag och det var fler folk än vi haft på länge, en hel del nya ansikten efter att vi gått ihop med Inlands IF och börjat lägga ut lappar även på Ström, riktigt roligt.

Nu är klockan tolv och jag måste börja ladda för min sista dag på Ellbo Åkeri.

Ha det bra så hörs vi igen om en vecka. Tänk på Cancerfonden.




Kommentarer
Postat av: Lina

Krister, det finns ingen normalt funtad människa som förväntar sig att du ska "gå vidare" och sluta sörja Kristin och älta det faktum att hon är borta. Hon var sin dotter, ditt barn och efter vad jag förstod på henne även din supporter och vän. Hon var en fantastisk människa och jag tycker aldrig mer du ska "be om

Ursäkt" för att du skriver om henne. Världen förändrades när hon dog och jag saknar henne såinihelvete vÅarje dag.

Tack till dig och Ann för att ni skapade en sådan fantastisk dotter. Hon var top notch

2012-04-30 @ 17:35:32
URL: http://balladenoml.blogg.se/
Postat av: Krister

Tack Lina.

2012-04-30 @ 20:56:17
Postat av: Vanessa

Jag får bryt så in i helvete för att jag inte kan smsa eller maila Kristin.

Saknar henne så att jag blir galen.

Det är skönt att få läsa här och få känna i lugn och ro.

Jag är inte ens blodsligt relaterad och ändå känns det knappt bättre fast det gått en liten tid.

Jag vill inte ens tänka hur det känns för dig.

Hoppas du får sörja och sakna i lugn och ro och ifred.

2012-05-04 @ 19:52:06
URL: http://krabbeluring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0