Livet går vidare

Jag trodde att jag skulle jobba resten av livet på Edet Bruk, nu blir det inte så, företaget omorganiserar (eller inte) så jag har ingen ruta kvar, det är lika bra att skriva det här så hela världen får veta vad som händer, det är inte förhandlat ännu men efter första veckans chock har jag nu kommit vidare och ser nu fram emot "pensionen"

När man väl bestämt sig vill man gå vidare direkt, jag återkommer med mer information senare i sommar.

LEIF har nu vunnit två raka matcher, jag har missat båda så nu vågar jag inte åka på fotboll längre, själv har jag match med U laget idag, tre raka 3-0 segrar men idag är det Heimer och dom brukar alltid vara bra.

Ikväll är det final i Eurovision Song Contest, är det någon som skall se på detta så meddela mig genast så jag kan slänga ut er som vänner i Facebooken.

Sverige till final mot Finland i Ishockey VM, äntligen lite intressant i detta VM.

Wolves spelar borta mot Sunderland och jag missar den för vi spelar som sagt samtidigt mot Heimer, nästa vecka går sista omgången och gäller det nåt då får det bli Rose & Crown på Avenyyyyn, vi får hoppas att vargarna blir klara för nästa års Premier Legue redan idag.
Idag går även FA cupfinalen, jag får väl hålla på Stoke för Pärs skull.


Ha det bra folks.

Kommentarer
Postat av: Dotter

Skönt att du gått vidare! Men jävligt surt och dåligt av det företag du lagt ditt liv på de senaste trettio åren (typ).

2011-05-18 @ 09:12:24
Postat av: Jah Hollis

Alla företag minskar på personalen nu så att de som blir kvar ska slita än värre ont. Se det som en vinst att komma ur grottekvarnen och uppskatta möjligheten att få bestämma över din egen tid.

2011-06-14 @ 10:38:42
URL: http://jahhollis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0