Djävla förbannade cancer.

Så brukar min dotter Kristin skriva i sin blogg, jag skulle önska att ni gick in där och läser vad hon skriver,

http://littlemissred.blogspot.com/

Gå gärna in på hennes insamling "Heaven is overrated" och hjälp till, den har just passerat 10.000 kronor.
Idag har hon åkt in till Sahlgrenska igen för att göra en ny cellgiftsbehandling i högerbenet.

För övrigt kan jag berätta att jag slutar min anställning på Edet Bruk den 1/12 jag behöver inte arbeta längre än till 1/9 för jag skall prova på ett nytt jobb, that´s life folks, avtalspension från december, så gammal är jag, det trodde ni fan inte va?

Jag som trodde jag skulle göra som min far och farbror, jobba till 70 ungefär, men va fan, det kommer jag att göra också men inte där jag trodde.

Love you all, nästan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0