Edetfestivalen efteråt!

Min insats på fredagen får väl andra bedömma, själv tyckte jag det gick rätt bra tills jag såg filmen Pär tog, när sedan dottern lade ut mig på Utube dog väl det sista hoppet om att det skulle vara bra.

På lördag blev det som vanligt, nästan, efter loppet och sedvanlig vattenutdelning gick vi inte och åt i tältet utan stannade i centrum och höll på med lite ovanliga grejer, spelade Wii hos Jeanette, inte jag som sov i fotöljen men Lisa, Håkan och Prinsessan spelade, sedan blev det Ben´s och därefter försökte vi se på fotboll hos mig, det blev tärning istället, Lisa vann nog som vanligt.
Sedan gick vi ned i pojkrummet och kollade på filmen Pär tog på fredagskvällen, då sjönk modet kraftigt, det steg dock igen när systrarna Wikingsson kom, dom drog in som en tromb i rummet, det blev världens drag, Gyllene och Freestyle i högtalarna och en show utan dess like av tjejerna, bilder finns, i mängd.

Veckan som gick var intressant, alla på jobbet berömde framträdandet, jag själv hör och ser jag ju var det blev fel, skit sak samma som en gammal kompis sade, kul var det i allafall nu en vecka efteråt.

Snart kommer Conny del fyra, håll ut.

Kommentarer
Postat av: Roger Skiöld

Hörde att du var skit bra!

2010-09-18 @ 00:33:30
Postat av: Krister

Ja det hörde jag med men jag går inte på allt.

2010-09-22 @ 08:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0