Semesterblogg, nä inte nu längre.

Mina fans klagar, jag är för dålig på att skriva just nu, dom sista veckorna på semestern hände just ingenting, jag försökte göra en rockresa till Helsingör men det visade sig att jag var en hel månad för sen, koncerten jag skulle åka på var i juni inte juli som jag trodde, jag fick ett par lugna dagar i Helsingör/Helsingborg istället, bilder kommer på facebook.

Vad som händer just nu är att jag övar med G.O. Band varje vecka, det blir ju ingen överraskning som förra året då jag gick upp och sjöng helt utan att ha övat innan, nu har jag varit med varje vecka, Hjorten hämtar mig så jag kan ta minst en whiskey innan, förra året hann jag med minst fyra innan jag gick fram till  Edetfestivalen men nu blir det annorlunda.

Första året G.O Band spelade var jag recencent (stavas det så) och jag var väl inte helt på det klara med hur duktiga dom egentligen var, andra året blev jag gästsolist och i år, ja vi får väl se vad som händer, det är i alla fall hur kul som helst att öva med dom, stackars Emma som skall sjunga en låt med mig, hennes egna låtar sitter som en smäck, det blir en höjdare när hons sjunger I can´t tolerate, det är inte säkert den heter så men bra låter det.

Hennes farsa är rolig, han har stämt om basen och nu får Roffe Vinyl visa honom varje låt hur han skall spela (något överdrivet) jag minns att jag skrev i bloggen för två år sedan att när jag satt på toaletten och dom spelade så lät det som vilken proffsorkester som helst mest beroende på att basen var så bra, han har mycket att leva upp till i år Roffe B.

Jag håller på och samla på mig minnen om Conny M just nu, det kommer en blogg om honom strax, Flabbis var här igår och han gav mig en del info som jag glömt, bloggens arbetsnamn är just nu, Anna, Anna Kyyta koorna det är nästan en cliffhanger eller hur.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://sv.wikipedia.org/wiki/Recensent

2010-08-05 @ 00:14:37
Postat av: Kristin

hahahahah. Rolig kommentar ovan!

2010-08-05 @ 08:51:44
Postat av: krister själv

Ja jätterolig, felstavat alltså men man behöver inte vara utbildad i alla fall.

2010-08-05 @ 17:12:51
Postat av: Cissi

Ja Krister, du får allt se till att blogga oftare. Ser fram emot att läsa om pappa, trots alla egenheter hade han faktiskt ett väldigt gott hjärta...

2010-08-07 @ 20:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0