Theo, den nya supermodellen

Jag och Annika passade Theo häromveckan, hans föräldrar hade ju klagat på att han var så gnyig på nätterna och Annika som inte är rädd för nånting svarade direkt ja när föräldrarna ville vara lediga för att spela Guitar Hero en lördagkväll.
Vi hämtade honom vid sextiden på lördag och lämnade honom vid tretiden på söndag, under detta dygn (nästan) bajade han endast en gång (jag torkade) och han hade två korta perioder då man fick bära honom och sjunga lite för honom, resten skrattade eller sov han.

Vi gick återigen runt hela Edet och han sov hela tiden, sedan sov han i vagnen i lägenheten i flera timmar, jag blev orolig att han kanske blivit sjuk för han gnydde ju inte någonting men Annika lugnade mig genom att säga "han är ju bara 7 veckor och då sover dom väl så mycket"  OK, tänkte jag, säkert är det så men han kunde väl vara lite mer vaken när han är nere på Edet.

Som sagt, det var väl inget svårt att passa honom.

Jag lägger in en bild på honom som han ser ut när han vaken och tränar inför sin karriär som supermodell.



Kommentarer
Postat av: Kristin

Ja har man två extremt snygga föräldrar så kan man inte annat än bli så snygg och dessutom är han extremt smart för att vara så liten. Vet du varför? Jo, han visar bara upp sitt rätta jag hemma hos pärona, annars hade ju ingen velat passa honom. Har du träffat nån smart modell förr? Nä, jag skulle inte tro det.

2008-12-12 @ 11:14:08
URL: http://littlemissred.blogspot.com
Postat av: Morfarn

Smart är han ju helt klart när han bara visar sitt rätta jag när han är hemma, och snygg, han liknar ju mig.

2008-12-12 @ 11:57:12
Postat av: anonym

Undrar om samma tomte kommer till Theo som delade ut julklappar till barnen på Libergsgatan 12 förr om åren? De barnen glömmer aldrig den tomten!

2008-12-14 @ 00:30:15
Postat av: Tomten

Det finns väl bara en tomte, Libergsgatan 12 sitter kvar i minnet, ja även en del ärr finns väl också tror jag.

2008-12-14 @ 09:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0