2023 sommar fortsättning

2023, Sommar, fortsättning.

Cancer

Nu har jag fått min första omgång dropp på Sahlgrenska i Göteborg, det heter ”Imunterapi” och imunförsvaret skall boostas till att angripa cancercellerna som finns i kroppen, minst sex gånger under hösten/vintern skall jag få detta.

11/8 tog jag bort ytterligare en knöl på låret, det blev en sex sju stygn som skall klippas bort nu på fredag. Det finns ytterligare en längre upp mot ljumsken men det skall dom inte operera bort utan där skall imunförsvaret gå in och arbeta!

Det roliga är att jag känner mig alldeles fullständigt frisk, dom har varnat för en fyra fem olika biverkningar som kan dyka upp, man behöver ju inte få alla som tur är. Sköterskan sade att det kan komma efter ett par dagar, så vi får väl se imorgon.

 

 

Fotbollen.

Stryk mot Sjuntorp med 1-4 efter en egentligen jämn match, nu har vi ett annat topplag, Halvorstorp på fredag, det blir tufft igen.

 

Musiken.

Eventuellt har vi en spelning i Trollhättan den 30/9 men det är inte helt spikat ännu, sedan kanske biverkningarna gör att man måste springa på toaletten mellan låtarna.

 

Ha det bra allihop.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0