GO Band spelar imorgon.

Det blir inget långt inlägg idag, årets första spelning blir  i morgon på Odd Fellowgården i Trollhättan, ca. 80 inbjudna och förväntansfulla rockentusiaster, 60-70-80 och 90 tals låtar kommer att spelas, fan vet om det inte blir något från 2000 talet också, jag kommer att sköta datorn, m.m.
 
Nu vet jag ju att det kommer att komma en massa folk som gärna vill komma in men det är lapp på luckan, sorry, ni kan stå utanför och lyssna om ni vill, eller också kan ni storma lokalen, det finns inga vakter. Säg inte att jag berättade det.
 
För övrigt anser jag att konstgräs är skit.
 
Tänk på Cancerfonden, för två år sedan sjöng vi "Here Comes The Sun" till Kristins ära. Love to you all.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0