Semesterblogg 2014

Semesterblogg 2014.

Nu har jag varit i Mölle igen, denna gång åkte pojkarna från Hjortmossen med hit och åkte tåg i förrgår tillbaka till Trollhättan, det blev några timmar i poolen vid stranden för Theo som hade med sig en stor uppblåsbar val. Ni kan se på bilderna här under.

Tyvärr kan jag inte visa dessa bilder, dom är på ett usbminne som Mattias har, det får bli senare

 

Tre dagar vid poolen och en i Helsingör tar på krafterna, jag sov till tolv igår morse men sedan tog jag mig ut för lite promenader, först i Arild som är en mycket vacker lite by och sedan i Krapperups Slotts trädgård där jag tog lite bilder som jag använder i min semestertävling på facebook. Jag tror Plåtjocke vinner i år igen.

 

Vi har spelat Mora Träsk hela tiden i bilen, nu kan Theo alla texterna, varenda låt, tydligen kan han flera språk också för han sjunger en Yohiolåt på japanska, efter Yohios uppträdande under Fallens Dagar berättade han för mormor att han skall bli Rocksångare när han blir stor och kock och trädgårdsmästare, det är inga dåliga jobb.

 

Nu är det banne mig bara två veckor kvar till Edetfestivalen, ingen övning för mig denna vecka men på tisdag blir det tydligen en omgång i Hjärtumsgården, jag börjar bli lite nervös eftersom det är så ovanligt det jag skall göra i år, det kommer ju att märkas om jag gör fel, det är inte som att springa runt med mikrofon och försöka få folk att sjunga, jag får vara helkoncentrerad. Det kommer nog att finnas en del damer där som blir besvikna när dom inte får sjunga i miken men vi har ju Me and Julio där folk får komma upp och deltaga med lite sång och skrammel.

 

 Nu skall jag börja packa lite.  Vi hörs folks.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0