Semesterblogg 2 - Förklarande texter,

Jag tänker inte förklara vad det är på alla bilder som ligger här under, en del dubletter tyvärr men så blev det. Det finns bilder på Bokoxar, gulpricksträd, hjortar, sköldpaddor, fjärilar, mullvadar, humlor, monster, utsikter över klippor vid Kullen, många bilder på Theo, där han badar i poolen, där han kissar i busken, där han äter glass och mycket annat.
 
Promenaden jag tog själv i själva naturreservatet var fin med den orörda naturen och dom höga bokarna, Kullamannens grav var lite töntig, kommer nii ihåg TV serien Kullamannen som gick på 60 talet, den ansågs som mycket spännande har jag för mig, jag tittade nog inte själv tror jag, skådespelaren som spelade själva Kullamannen kom från Västerlanda, konstigt men sant.
 
Nu får det räcka med semester, nu är det jobb och Edetfestivalen som gäller, jag kommer att lobba hårt för att få så mycket folk som möjligt till klockan sju på fredag, både på Facebook och här på bloggen, jag har dragit lite i mina kontakttåtar som jag har med pressen och förhoppningsvis blir Roffe Vinyl intervjuad i veckan av TTela.
 
Klockan 19.00 på fredag, så ses vi, kommer vi inte igång direkt klockan sju så ta bara en öl till så kommer strax GO band och rockar loss lite.
 
Ha det så bra folks.

Kommentarer
Postat av: Mona

Gulpricksträden breder ut sig i landet.Bokskogarna är underbara.Har du varit i Söderåsens nationalpark?

2012-08-24 @ 11:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0