Snart semester!

Jag tror jag skall ta semester ett tag, jag skall till Mölle i augusti i och för sig men jag tror jag tar lite nu också snart, en extra resa till Burg innan EM börjar.

Det är kalt ute just nu, 12 grader, förra veckan var det 30, jag vägrar erkänna detta, jag sitter ute och  läser hur kallt det än är, idag, lördagen den 2/6 har jag på mig två långärmade tröjor, mysbyxor och vinterstrumpor för jag ger mig fan inte, det är sommar nu och jag skall sitta ute och läsa böcker, just nu en ny bok om Wallace, för er oinvigda, Braveheart, den är så djävla bra att jag inte vill läsa den hela tiden utan sparar den till uteläsning, vid kvällsläsning läser jag en bok om Sveriges fältmarskalkar av Lars Rosander.

Ikväll har jag varit hos familjen Svart som är mina grannar, där träffade jag en av mina gamla fotbollstjejer, Camilla, som blev mamma för sex månader sedan, Melvin heter pojken och han hade svart hår och blå ögon,
han är jättevacker.

Jag var och fikade med min lille Theo och hans pappa Mattias i veckan, som tur är kan jag träffa dom när jag vill, dom kommer hit och skall vara här några dagar snart, vi funderar på att låna Lisas stuga och fiska lite i Borydsjön.

GO Band kommer att spela på Edetfestivalen i år igen, det var nog inte meningen men publiktrycket var så stort att det blev oundvikligt, sedan skall GO Band på turne till Holland.

Jag kommer under nästa vecka när jag åker på semester att hälsa på min kompis Närkis i Karlskrona, ladda för fest kompis.

Tänk på Cancerfonden och försök att ha ett bra liv allihop, jag försöker hela tiden.



Kommentarer
Postat av: Mattias Schatz

Vi ser fram emot att få åka till Edet! och ha det gött på semestern! Theo hälsar också.

2012-06-03 @ 09:52:20
Postat av: Heidi

Var faktiskt i skottland i maj och passerade då faktiskt monumentet i Sterling som dom reste för Wallace :)

Kul att ni spelar på Edet -festivalen!!

Tycker du ska fundera på att åka med oss på e-skift till Liseberg den 8/8!

Stor kram på dig /Heidi

2012-06-04 @ 22:48:54
Postat av: Anonym

Ja det var väldigt trevligt att träffa dig i dina mysbyxor:)) o ja visst e han vacker min son!! Blivande fotbolls proffs!! :)) ha det bäst för det är du värd!!!



//Camilla

2012-06-08 @ 21:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0