Sommar med mera.

Det är inte mycket att berätta om just nu, fotbollsäsongen tar paus och jag och min "comprade" Ove håller bara på med pappersinsamlingar.

GO Band kommer att spela på Edetfestivalen i år igen och äntligen kommer mina kompisar inom fotbollen att kunna se oss spela.

Lille Theo har varit på Borås djurpark, jag och Kristin försökte för två år sedan men fick vända i Kilanda, nu lyckades Ann, Annelie och hennes pojk komma ända fram och Theo fick se alla djuren, jag är lite avundsjuk att jag inte var med.
Men pojkarna från Hjortmossen skal komma hem till mig nästa vecka, det blir bra för dom, och mig.

Det kommer snart två olika Rockresor att hända, fredag skall vi se Kim och Sanne på Trädgårdsföreningen i Göteborg och på onsdag skall jag och Roffe A se Status Quo i Halmstad, recensioner kommer nästa vecka.


Kommentarer
Postat av: ann

Men va fasen; jag då?! Du får ju säga till när det är nåt bra på gång!

2012-07-05 @ 00:00:49
Postat av: Schatz

Ser fram emot besöket och Status Quo recensionen (avis!) :D

2012-07-05 @ 00:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0