Semesterblogg 2, Springsteen.

Som vanligt när det är semester så blir man sjuk, förra året var det influensa och nackont, i år är det förkylning och ryggont, förkylningen beror på att det är så djävla kallt i Mölle när det är molnigt, det blåser ju alltid lite där och man skall ju naturligtvis sitta ute när det är semester, hur kallt det än är.
Svennis och jag kämpade tappert mot kylan genom att dricka den grekiska varianten av glykol, Ouzo, det hjälpte tyvärr inte mig.

Vi drog iväg till Tyskland en dag för att hämta mer glykol och vi fick plats med jättemycket, problemet var att lyktorna på bilen lyste upp polisbilen vi blev tvungna att följa efter en lång stund genom Helsingborg och ut mot Höganäs, som tur var stoppade han oss inte.

Idag spelar Springsteen på Ullevi, vi har laddat upp med att spela "Magic" under några dagar men fick igår höra av
GP Ställningar att alla låtar från den skivan har lyfts bort från spelningarna så nu kan vi dom låtarna i onödan.
Det bästa är ju när artisterna kör sånt som alla kan redan, som t.ex. Jason & The Scorchers, där var inga låtar senare än från 96.
Det kommer att bli en stor skillnad mellan Jason och Springsteen naturligtvis, idag sitter vi på läktaren och har ingen chans att få kontakt med dom som spelar, sist stod vi nedanför scenen och hade närkontakt av tredje graden kan man säga, jag skall göra jämförelser mellan koncerterna i nästa inlägg.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Det är ju tur att du inte sålt din egen biljett också, det hade ju varit FÖR dåligt. Men jag är inte bitter, jag får ju roa mig med andra saker ist. Som till exempel sitta framför datorn och leta upp lämpliga saker du kan ge mig i kompensation för att du sålt min biljett. Det är inte fy skam det heller! Hoppas ni får en trevlig konsert!

2008-07-04 @ 12:43:49
URL: http://littlemissred.blogspot.com
Postat av: Jester

Du kommer ihåg lite ojämnt tycker jag, du sade nej först för jag hade bara en biljett, sluta vettu.

2008-07-06 @ 12:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0