Corona och Kristin

I Coronatider den 2/11 2020

 

 

Vår vackra Kristin skulle fyllt 40 år idag, tyvärr förlorade vi henne till cancern 2012 i februari.

Hon var en fantastisk tjej som jag tänker på varje dag

 

Nu har jag haft problem med hosta och slem i halsen i över en månad, jag var hos sköterskan och enligt henne är jag frisk som en nötkärna, tyvärr håller inte kroppen med riktigt.

Jag kan inte sjunga särskilt bra heller just nu (det kan du aldrig säger Håkan) det verkar som om jag inte hör på det vänstra örat (du hör inte på något öra säger Håkan) men övriga medlemmar i SinGOalla Boys klagar inte så jag får väl köra på.

 

Denna sommar och höst har många ställen i Lilla Edet blivit utsatta för inbrott och skadegörelse, vi i Edet FK har blivit drabbade också, fem inbrott på Strömsvallen och ett på Ekaråsen, det dom får med sig är glass och dricka, sedan förstör dom ju också genom att öppna både glasskyl och frysskåp, det värsta fallet var nog när dom tömde en pulversläckare i  Strömsvallens samlingslokal.

Polisen lägger ned utredningarna så fort dom kan verkar det som, det fanns gott om spår efter banditerna när dom tömt släckaren, både hand och finger och fotavtryck, men det är väl för lite värden som är förstörda antagligen, undra hur mycket självrisk Kultur & Fritid betalat i år?

 

I natt blir det valvaka, USA skall gå till val och välja NY president, förhoppningsvis! En sådan som dom har nu  har dom väl aldrig haft förut, till och med Tricky Dick bleknar ju vid jämförelse, men han kunde ju ljuga bra han också.

 

Just nu håller jag på med träningsmatcher inför våren, det kan mycket väl bli en inställd säsong 2021, jag tror inte smittan försvinner, inte så länge folk inte tar sitt ansvar och håller avstånd. Stefan Löfven pratar just nu i TV om hur allvarligt det är att inte åka till Ullared i onödan, eller gå på krogen,

 

 

 

See you friends, Commitment and Integrity från alla så skall vi nog lösa krisen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0