Tråkigt och roligt!

Min vän och vaktmästare har ju lämnat oss som ni säkert vet, vi står idag lite handfallna, vi behöver snart vaVttna Ekaråsen, var är slangarna, hur skall vi koppla dom? AJ och jag kollade lite idag och vi är väl lite vildsna,  han hade hel kontroll på vad som skulle göras, vi står idag frågande om vad vi skall göra.
 
Ove skötte vattningen helt själv dom senaste åren, han satte på den, åkte ned och flyttade spridarna så tidigt på morgonen så inte ens fan hade fått på sig tofflorna, sedan lade han sig och sov ett par timmar i omklädningsrum 3, flyttade dom igen och åkte till Hjärtum för att sedan vara tillbaka på Ekaråsen för sina dagliga sysslor.
 
Nu till det roliga, A-laget har nu spelat sju  matcher, först tre borta och sedan fyra hemma och vi leder nu serien med två poäng före Råda som vi idag spelade 2-2 mot, vi leder serien med två poäng före just Råda.
 
Det är roligt att det är så mycket publik på matcherna, idag var det över  200 personer på Ekaråsen, inklusive mitt barnbarn Theo, hans mormor, Broder Toby och Roffe Vinyl, nu har vi en bortamatch på onsdag och sedan en hemmamatch på självaste Pingstafton.
 
Vi hörs vidare, det kommer ett inlägg om mig och Ove om ett tag när jag funderat färdigt om vad jag skall skriva, roligt blir det och sorgset!
 
Vi hörs folks!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0