Höst och födelsedag.

Idag är det sista dagen i mitt liv som jag är under 65 år, jag tänkte att det är väl lika bra jag skriver det här så att alla får reda på det samtidigt. Det blir inget firande som ni förstår då det inte är så mycket att fira.
 
Samtidigt är det ju alltid roligt med ett litet kalas, släkten kommer på lördag och vi börjar som vanligt nuförtiden på Lindkullen med tårta och kaffe ihop med Egge. Sedan kommer vi att avsluta med stor middag i lägenheten på Gothenburg Street.
 
Sista helgen i november blir det inflyttningsfest också, då kommer alla som varit med som flytthjälp att bli bjudna på ytterligare en stor middag med tävlingsinslag, jag har köpt ett nytt spel så det kommer att bli intressant.
 
På söndag är det Rock mot Cancer på Folkets Hus i Trollhättan, en massa musiker kommer att deltaga plus att det blir auktioner på lite gitarrer med autografer som arrangörerna skrapat ihop. Behållningen går till Cancerfonden som ni förstår.
 
Nu kommer Canderpojken hit med tryl till mig så nu får jag sluta, vi hörs strax igen, då berättar jag om hur det gick på kalasen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Nisse

Grattis

2014-11-13 @ 18:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0