En tröttsam dag!

Bästa vännen Lena flyttade idag till Norra Ledningsgatan, alltså till Skarpskytten, mina gamla hemtrakter där jag växte upp, det hus jag bodde i är sedan många år borta och ersatt med en kyrka!! Det var många tunga lyft skall ni veta, när jag flyttar hoppas jag allt jämnar ut sig, hahahahaha.
 
Efter att ha växlat TV kanaler mellan ishockey och Let´s Dance tänkte jag packa lite men ändrade mig till att koppla upp datorn till trummorna, det är inte så många chanser kvar nu eftersom jag skall flytta in i Lenas gamla lägenhet, jag körde igenom alla låtar GO Band spelade i Trollhättan förra helgen (utom Beatleslåtarna) det tog en stund och sista låten var Claptonlåten "Wonderful tonight" som Stig sjunger, Mats spelar gitarr och jag trummor, inte förrän idag kom jag på hur man spelar på den, kantslag på virveltrumman var åttonde takt, inte som jag brukat spela precis.
 
Igår träffade jag en gammal kompis som jag inte sett på en fyrtio år eller nåt sånt, Ronny Söder, farbror till Benny, han är pastor eller nåt liknande uppe i Närke, han var sig väldigt lik, kände igen honom direkt, en mycket fin människa.
 
Jag skriver inte mer idag.
 
Tänk på Cancerfonden, Länge Leve min idol.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Tack snälla du❤️ du är bäst!!!!!!

2014-04-12 @ 05:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0