Semesterblogg 3, bilderna överst idag.

 
 
 
Det blir lite bilder idag, fina hus i Mölle och lite bilder på när Theo badar i den lilla bassängen här vid anläggningen.
 
Igår var vi vid den stora bassängen vid havet och Theo badade oavbrutet i tre timmar, han är ingen badkruka precis, han använde sina badleksaker, båten och badringskrabban, till att skaffa sig vänner, det var mycket jagande av andra ungar, tyvärr har jag inga bilder på detta.
 
På kvällen när Theo hade lagt sig hittade jag tillbaka till ett spel på datorn som jag trodde gått förlorat för alltid när jag slängde min gamla Apple dator. Mattias visade mig att MacBrickout fortfarande existerar, nu lite mer avancerat men i det stora hela väldigt lika, jag spelade detta spel mycket på 90 talet och jag är fanimej lika grym ännu, nu blir det väl VM i kväll igen, jag har rekordet i stugan men Mattias är ju alltid farlig i TV spel.
 
Efter inlägget om Rockresan i förrgår fick jag fler besökare än någonsin, förutom februari 2012 då förstås, varför det blev så många vet jag inte men kanske det spred sig till Rockstars hemsida i Helsingborg och då blev det ju många nya besökare naturligtvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0