Semesterblogg 2. Bilderna ligger överst.

ver
 
 
 
 
 

Ja det blev ju fel naturligtvis, bilderna skulle ju komma efter texten.
 
Semesterblogg två, var är ettan, jag var ju på en riktig rockfest på lördagen men jag har inte fått tag i gitarristen ännu och får vänta med del ett tills efter det.
 
Dag två ägnades åt att åka till Arild, ett ställe som ligger på norra sidan av Kullen, det är lite som Torekov, mycket vackra gamla hus och gårdar, en kyrka som är många hundra år gammal, när jag gick in i den öppnade sig en av bänkdörrarna av sig själv, antingen ville nån att jag skulle sätta mig där en stund eller också väger jag så mycket att det blev sättningar i kyrkan.
Arild är ju känt för att ickekonstnären Lars Vilk har byggt en träskapelse som ju borde brännas på grund av sin fulhet, men det skall vi inte lägga ned tid på för detta skrev jag ju om för två tre år sedan när jag var och tittade på den, hoppas den inte brinner medan jag är i Skåne för då har ju polisen redan en misstänkt.
 
Andra delen av söndagen badade jag i havet, det var nog 22 grader, men det fanns även rödmaneter så det blev ett kort dopp.
 
Jag hör av mig så fort jag fått tag i han som spelar gitarr i Bobcats.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ap

Fantastiskt vackra miljöer, var där mycket förr när Anna jobbade på bruket och vi hade tillgång till SCA stugorna !!

2013-08-05 @ 21:22:04
Postat av: Krister

Ja det finns ju lite förmåner att vara SCA anställd, eller rättare sagt, att ha varit anställd.

2013-08-05 @ 21:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0