Höstmörkret sänker sig.

Nu är allt det fina vädret vi haft under sommaren slut, det regnar varje dag och Ove Vaktmästare kan inte klippa gräset, han klagar hela tiden.
Jag tycker vi haft en fin sommar med bad både i Borydsjön (en gång) och i havet, nä visst nä, det var i en landbassäng bredvid havet, det gillas nog inte.  Det var där Theo lärde sig hoppa från kanten.
 
Jag fick höra att vissa inom Kristins släkt tatuerat sig, jag blev avundsjuk och skall nu göra en själv om jag vågar, jag skall titta på Robbans först. Helt klart fräckt att komma på det först, jag fattar inte att det inte var jag bara.
 
Jag var ju ganska deppig när det gått ett halvt år sedan Kristin lämnade oss, jag hade glömt att det var sex månader den 8 augusti, jag hade inte drömt något om henne på länge men när känslorna rördes upp så kom det en rysare, här får ni den, ingen har hört den förut.
Jag drömde att jag skulle hämta henne vid högskolan i Trollhättan, hon läste ju där till lärare, jag gick in i lokalerna och mötte henne och vi hade sällskap ut genom dörren, hon var inte sjuk i denna dröm, hon gick själv och hon var på bra humör, när vi gick ut genom dörren hälsade hon glatt på dom som stod ute och rökade, jag frågade henne: Känner du dom, rökarna, hon svarade:  Jag har börjat själv, två gånger. Jag frågade: Varför då? och hon svarade: Jag orkar inte mer. Hon ville påskynda allting genom att börja röka, Jesus, logiska Kristin eller hur. 
 
Nä nu får jag skärpa mig,övning idag, Bengan Hjort hämtar mig om en stund, det skall bli kul att höra om turnén till Holland och så får det väl bli lite nya låtar nu då, jag har en jag skall försöka få in.
 
Fotbollsmässigt går det inget vidare, A-laget har förlorat en hel rad matcher den senaste månaden, IFK Åmål på lördag och en poäng där så vinner dom serien och vi slipper kvala, jag skall nog spela kryss på Nordic Bet tror jag.
Tänk på Cancerfonden och på att commitment is the only way to get integrety to win over cynism.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3
Kram

2012-09-25 @ 19:38:38
Postat av: Sandris

Vad är det för tatuering dem ska göra??

Jag drömde oxå om Kristin, i helgen. Orkar inte skriva här vad så det får jag berätta en annan gång.

Jag och Sarah ska träffas snart. Vi behövPer en riktigt Kristin-dag tillsammans. Usch, saknar henne så.

Puss & kram

2012-09-26 @ 20:07:05
Postat av: Krister

Hemlig tatuering, du får se i slutet av oktober.
Ha det så bra på eran Kristin-dag du och Sarah

2012-09-27 @ 10:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0