Happy our.

15:e november till 15:e december är fönstret öppet för spelare att byta klubb i fotbollen, klubbarna rycker och drar i ungdomarna, vi som ansvarar för lagen har ingen aning om vad vi har för trupp förrän fönstret stängt. Det är naturligtvis spelarnas marknad, som det varit sedan Bosmanlagen gick igenom, det är som det är med det, inget att göra åt. Alla lag försöker få så bra lag som möjligt naturlilgtvis.
Jag skriver detta bara för att förklara för alla intresserade att det går inte att spekulera i nyförvärv innan fönstret stänger.
 
Imorgon lördag den 24 november har Edet FK sin första årsfest, klubben är ju inte ens ett år gammal men det är riktigt roligt att se att vi blir närmare 100 personer som kommer att träffas på Folkets Hus i Lilla Edet. Väldigt blandad publik måste jag säga, både äldre gamla medlemmar och yngre från både Inlands IF och LEIF kommer att vara där, vi kommer att ha dragning på vårt Höstlotteri där det lottas ut både presentkort från affärer i Lilla Edet, profilkläder från Edet FK och framförallt biljetter till en match med FC Barcelona, vi kommer att ringa upp vinnaren till första priset från scenen och hoppas han sitter med mobilen i handen och väntar på samtal.
 
Nästa helg skall jag åka på en "hemlig resa" med Ledarna på SCA, jag har som vanligt fixat resan (ihop med KWi och G-IN) det skall bli kul att träffa Sven Erik och hans son som kommer att hålla i underhållningen, tyvärr blir det ingen vanlig dans, däremot en fucking discjockey som kommer att köra dansen efter uppträdet, det finns däremot en avdelning med karaoke och det är väl där jag Jocke, G-IN kommer att vara.
 
Idag har jag sett på "På spåret" ett av Kristins favvoprogram, vi brukade smsa hela programmet igenom och försökte komma på svaren.
 
Vi hörs om någon vecka fans och tänk på Cancerfonden.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0