EM och Kristin

Jag kommer hem från Folkets Hus efter en semifinal mellan Tyskland och Italien, nästan inga i publiken, bara två betalande men jag och Jocke Molin hade jätteroligt ihop med SosseBert och hans fru, vi hade matchlotter och vi var med allihop nästan ända in i kaklet, när Tyskland får straff på övertid då går min matchlott in och undertecknad vinner femhundra spänn, ett mål till till Italien och Jocke hade gått hem med pengarna, det är tråkigt att det inte är fler som vill se bra fotboll på filmduk på HD.

På söndag är det final och jag kommer att vara där igen, sälja matchlotter och ha en trevlig kväll, men det är så djävla mycket roligare när man är fler.
När jag öppnar fb läser jag Mattias inlägg och jag går sönder, det är så ledsamt för mina pojkar på Hjortmossen, själv gråter jag när jag läser inlägget.
Igår skrev Bea ett inlägg, jag blir glad och ledsen omvartannat när jag läser hur mycket hon är saknad.

Jag skriver inte så mycket roligt nuförtiden men en fotbollskompis sade till mig att det är så bloggar skall vara, man skall skriva det man känner. Tack Håkan det hjälpte lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0