Söndag 29/1

Ingen bra dag, Kristin har sovit nästan hela dagen och när hon varit vaken har hon mått dåligt, dom får inte ordning på illamåendet och hennes morfinpump räcker inte till längre, hon kan ju bara trycka en gång i timman så hon får ta till ytterligare morfin nu.

Mattias var ju här inatt och när Ann kom idag vid lunchtid så hade hon Theo med sig, han kan ju inte förstå varför mamma sover hela tiden, men han spelar Angry Birds på paddan och jag har försökt lära honom säga "Level failed" och det går nästan perfekt det blir level sailed eller bailed istället men det är ju också ord, han är en språkbegåvning precis som morfar.

Idag tror jag att Kristin missar både Oldsberg och Så skall det låta, men det sista programmet gillar hon ju inte ändå!

Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag tänker på er jätte mycket. Tycker det är fruktansvärt. Jag följer bloggen varje dag. Många varma hälsningar ulrika

2012-01-30 @ 00:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0