Måndag 23/1

Återigen en lugn natt och ganska bra under dagen, Sandra hälsade på en stund, jag var hemma på Edet några timmar också.

På kvällen fick hon lite ryckningar i kroppen igen, hon spydde också en del på kvällen. Hon har även spytt nu på morgonen.

Dagarna blir ganska lika så det finns inte så mycket att skriva om men jag kan ju berätta för er som inte sett det att insamlingen till Cancerfonden som Krisitn startat har passerat 30.000:-
Ett jättebelopp från Robban och Maria på Ellbo Åkeri som satte in 1000:- per anställd gjorde ju att insamlingen hamnade på helt nya höjder, tänk om pengarna från hennes insamling kunde göra skillnad för någon annan människa i framtiden.

Tack för alla kommentarer.

Jag var lite väl låg igår kväll och därför skrev jag inget då men ikväll försöker jag igen.



Kommentarer
Postat av: Pär

Respekt till Robban och Ellbo, nu blir passagen ännu lättare på Edet. :-)

2012-01-24 @ 12:54:42
Postat av: Ann-Louise

Hur hittar man länken till insamlingen? Kram AnnLo

2012-01-24 @ 18:32:18
Postat av: Anonym

Jag skickar all styrka och kärlek till Er! Ni finns i mina tankar. Stor kram

2012-01-24 @ 19:08:21
Postat av: Lena

http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/insamlingar/?collection=4699&utm_source=Cancerfonden&utm_medium=Widget&utm_campaign=RB2010

2012-01-24 @ 21:02:52
Postat av: Emelie Bergqvist

Du är en otroligt fin pappa <3 Beundrar er styrka <3 Massa styrkekramar Emelie

2012-01-24 @ 21:29:10
URL: http://www.katinkastyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0