Lördag 21/1

God kväll alllihop, det är ingen större skillnad på Kristins status idag, det är som det varit dom senaste dagarna, hon är jättepigg mellan varven, sedan blir hon trött och måste vila. Idag var Sarah på besök och det piggar upp det ser jag, jag är hemma på Edet ikväll och jag pratade med Ann för en stund sedan och då sov hon igen.

Jag skulle lägga ut lite bilder från brölloppet idag tänkte jag men jag hittar inte sladdarna, typiskt mig eller hur, jag får försöka lägga ut dom imorgon istället.

Det har varit många kommentarer på Beas blogginlägg, alla tycker det var fruktansvärt bra skrivet, det märks att hon är journalist, man blir avundsjuk, jag läste några av hennes inlägg på hennes blogg och det var kul läsning, jag har lagt en länk till hennes blogg "aretsmama" ni ser den på mina länkar här på bloggen.

Ha en trevlig helg och grattis till Aki på 50 årsdagen imorgon.

Till alla er som smsar och mailar vill jag bara säga, tack allihop.

Kommentarer
Postat av: Gunilla (Uddevalla)

Hälsa från mig - Gunilla "nillisen" i Uddevalla. Jag tänker på er allihop.

2012-01-22 @ 19:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0