Fredag förmiddag 27/1

Sandra har sovit över med mig och Kristin inatt i vår trebäddssvit här på Uddevalla Sjukhus, Kristin var pigg hela kvällen, hon fick ett krampanfall vid sextiden men sedan var det OK, ja hon kräktes ju då och då förståss.

Tjejerna skulle ha filmkväll men vi fick inte igång DVD spelaren så dom fick titta i datorn istället. För att alla skulle sitta bekvämt gjorde vi lite ommöbleringar här på avdelning 14. Sandra (polis) snodde bekväma stolar i korridoren och så ställde vi ut dom som hör till rummet, ingen har sagt något ännu men jag misstänker att vi blir tvugna att flytta om igen senare i eftermiddag när Ann kommer för hon är sååå ordentlig.

Ikväll kommer Josefin med familj på besök.

Det är rätt avkopplande att vara här på sjukhuset, man kan inte göra så mycket annat än att läsa, spela wordfeud och Angry Birds, blogga, äta naturligtvis, ingen fotboll, inget jobb, bara relaxa och vara med Kristin.

Nä nu får jag ringa Pär på Ellbo och jaga honom lite så han drar in lite jobb.

Tänk på Cancerfonden, Kristins insamling har dragit in 36.700:- nu, jag förstår att det gått ut ett mail till alla på SCA i veckan och det syns på namnen på insamlingen, tack AnnLo för hjälpen.

Vi hörs folks.







Kommentarer
Postat av: Lisa Marberg

Vad gjorde ni med Sandra ? Hon ligger utslagen på min soffa nu ! Har vissa misstankar om en viss Mr Anderssons oljud om nätterna. Ha det så gött det går , tänker på er.

2012-01-27 @ 12:11:02
Postat av: Emma-Karin

Tänker på er! Kramar

2012-01-27 @ 15:36:50
Postat av: Krister

Jag var rädd att det var pannkakorna

2012-01-27 @ 19:38:34
Postat av: Tänker på dig och din familj Krister ........./ Ap

2012-01-27 @ 20:32:16
Postat av: AnnLo

Hoppas att det var ok, att få fler att bidra är bra :) kram till er

2012-01-27 @ 20:41:31
Postat av: Cissi

Det är ordning på Sajja ;)

2012-01-27 @ 21:11:00
Postat av: Anonym

2012-01-27 @ 21:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0