Fredag 20/1

Stora gratulationsdagen kan man säga, jättemånga gratulationer till giftemålet har det strömmat in idag via sms, det har varit lite folk och hälsat på också, först kom Anns chef med en stor blomma och kakor, senare på eftermiddagen kom min bror Toby, hans dotter Josefin och hennes Daniel, dom hade med sig bullar och kakor dom också. Tyvärr blir det så att för mycket uppståndelse tar på krafterna trots att det inte ser så ut. Hon har varit hur pigg som helst idag, bättre än på många dagar, men efter besöken får hon lite kramper men dom varar inte länge.

Idag kom också samtalet från Göteborg, som vi egentligen hade behövt i måndags, chefen för JK på Sahlgrenska pratade med oss via högtalartelefon och hon bekräftade bara vad vi redan visste, det var nog jag som tog det hårdast idag, Kristin och Ann fick ju samtalet här i Uddevalla i måndags som sagt och även om jag fått all information blir det så djävla definitivt när man hör det från den ultimata expertisen.

Hon var såpass bra idag så hon började planera för en tripp till Antikladan i Åsbräcka, pratade med sköterskorna om hon kunde få morfin i tablettform så hon skulle klara några timmars shopping, sköterskan skulle prata med doktorn, men det blir inget av förrän tidigast nästa helg i så fall.

Ann är hemma med Theo och jag är här på Uddevalla Sjukhus med Mattias, imorgon byter vi, Ann kommer hit och jag och Mattias åker hem.

Kristins insamlig via cancerfonden "Heaven is overrated" har närmat sig 16.000:- nu, Sandra, Annelie, Sarah och jag vet inte hur många andra har länkat vidare på Facebook och det har dragit igång insamlingen igen.

Vi hörs igen imorgon.

Kommentarer
Postat av: mikael schat

Hälsa henne ifrån mig krister.

2012-01-20 @ 22:30:11
Postat av: Krister

Det skall jag göra Mikael

2012-01-20 @ 22:53:42
Postat av: Gunnel

Hälsa er dotter, allas vår kära Kristin. Hon tog fam Sagfors med charm,det var ett tag sen, men hon har stor plats i våra hjärtan. Hon besitter en styrka som är helt ofattbar och den styrkan hoppas vi att Theo också ska få ha i sitt liv. Det är fantastiskt att höra hur hon orkar planera.Man blir mållös. Kan hon ha ärvt denna förmåga månntro??? Och av vem? Mor o far kanske? Kram till er alla Jan hälsar

2012-01-22 @ 21:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0