Söndag 5/2

En lugn lördagsnatt, medicineringen tycks verka ganska bra, hon sover mycket som hon gjort dom senaste dagarna. Hon sov hela Melodifestivalen bland annat och det var ju inte mycket hon missade där, hon brukar ju alltid se alla programmen annars.

Igår tyckte jag att hon gnydde lite och gick fram till hennes säng och frågade om hon hade ont, nej jag nynnar sade hon, vilken låt frågade  jag men det fick jag inget svar på, sedan höll vi på och nynnade båda två en stund, jag nynnade She Loves You, Mendelssohns Bröllopsmarch och Tennessee Waltz, efter en stund nynnade hon också på Tennesee Waltz, hon är allt med må ni tro.

Kristins insamling "Heaven is overrated" är nu uppe i över 46 tusen kronor Jag trodde inte det gick att lägga in mer men jag skickade in ett bidrag till just nu och det gick fram.

Jag skall åka hem en stund idag och kolla läget på Edet, jag har inte varit hemma sedan i onsdags och behöver fixa till lite nya kläder.

Vi hörs imorgon folks.



Kommentarer
Postat av: Anna N

Fantastiskt starkt av dig att skriva Krister! Tänker sååå mkt på ER sedan jag fick veta. Kramar i massor!

2012-02-05 @ 18:55:25
Postat av: Matilda

Jag håller med föregående skrivare, så stark du är! Mina tankar går till dig och Kristin! Vilken fantastisk summa " heaven is overrated" har dragit in! All min styrka, mod och kärlek till Er

2012-02-05 @ 21:04:09
Postat av: Anna

Kan inte låta bli och skratta lite när man tänker tillbaka på Edet - festivalerna och Edet festerna, som alltid

Alltid innebar mkt MUSIK:) c clearwater r( spelades flitigt) kul att höra att musikinntresset fortsatt!!! Jag var uppväxt med gammeltjo & knätoffs, Kristin du hade hårdrock och pudelrock:) = perfekt kombo

2012-02-05 @ 21:29:03
Postat av: Åsa Landström

Så det går att fortsätta bidra! Toppen! Jag har inte skrivit mitt namn när jag bidragit utan stått som anonym. Mest för att jag avskyr att sms:a och det tar en timme att skriva "Åsa" för mig.. :-p

2012-02-06 @ 09:31:28
Postat av: Isacs Mamma

Kikar in och läser lite:)

Önskar dig en fin dag!

2012-02-06 @ 09:52:23
URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0