Måndag 6/2

Det var återigen en lugn natt, vi sover ända tills morgonen, jag märker inte ens när personalen kommer in och kollar till Kristin på nätterna.
Nu har läkaren ökat den lugnande medicinen så att hon sover mycket även på dagen nu, när läkaren frågade henne i förmiddags om hon är orolig i kroppen så svarade hon nej, hon är inte medveten om att hon rycker lite i benen och hon har inte ont i huvudet heller, även illamåendet har minskat men hon äter och dricker ju inte så mycket heller.

Vi har sagt nej till besök från och med nu, vi hoppas bara att Mattias och Theo skall bli friska från feber och influensa så att dom kan komma och hälsa på snart.

Jag får göra ett kort inlägg idag efter helgens långa inlägg.

Ha det så bra folks. We love you.


Kommentarer
Postat av: Bea

Skönt i alla fall att höra att hon inte har så ont. Och hälsa Kristin ifrån mig att jag saknar henne jättemycket och alltid, alltid tänker på henne - och på er närmast henne. Och hälsa henne att hon är otrolig, även om hon säkert vet det. :)

Var rädda om er. Vi är många som alltid har er i tankarna.

KRAM, till er alla.

2012-02-06 @ 19:44:52
Postat av: ulrika

Hej igen!

Jag följer bloggen varje dag och lider verkligen med er och Kristin. Jag har inga ord för att säga hur hemskt det är det som Kristin och ni i hennes närhet får genomlida. Hälsa henne så jätte mycket och tala om för henne hur otrolig hon är. Många många kramar sänder jag till henne och till er. Ulrika

2012-02-06 @ 20:05:30
Postat av: Helen

We love you too!

2012-02-06 @ 20:34:38
Postat av: Anna Niklasson

Sååå ledsen att jag inte visste tidigare.. Men nu vill jag att ni ska veta att jag tänker på Dig Kristin och din familj Hela tiden. Ge Kristin en klapp på kinden fr mig:)! styrkekramar Anna

2012-02-06 @ 21:27:38
Postat av: Annlo

På tal om ett tidigare av dina inlägg; idag har jag sett en colorerad i Ljungskile kram ljungskilebon

2012-02-07 @ 16:23:35
Postat av: Krister

Bra Annlo, har du fotobevis?

2012-02-07 @ 18:12:18
Postat av: AnnLo

Nej tyvärr inte :) men nästa gång så.

2012-02-07 @ 18:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0