Sammanställning Rockresorna

Dom fyra Rockresorna jag gjorde under några veckor nu i sommar hade en sak gemensamt, det regnade varje gång.
Dom fyra koncerterna (jag skriver konsert på danska) var Kim Larsen på Trägårn, utomhus, Status Quo i Tylösand, Dan Hylander/Janne Bark på Lyckorna Brygga och Diggiloo vid Läckö Slott. Här kommer resultatet:

Mest regn: Diggiloo.
Bäst regn: Status.
Sämst regn: Kim.
Största positiva överraskning: Dan/Bark.
Största negativa: Kim.
Bästa allsång: Status.
Sämsta allsång: Dan/Bark.
Bästa förfesten: Kim.
Bästa efterfesten: Kim.
Längst resa: Status.
Kortast resa: Dan/Bark.
Meningslösast musikaliska resa: Diggiloo.
Bästa koncert (fortfarande danska): Status Quo

Nästa resa som jag vet är en promenad fram till Lions tält den 31/8 då GO Band återigen skall spela på Edetfestivalen, kom i tid är ni snälla, det är mycket roligare när det är mycket publik.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer :-)

2012-08-05 @ 04:03:17
Postat av: "Magnet-Mona"

Jag vet inte om jag kan komma den 31:e,jag vågar nog inte åka bussen mellan Trollhättan och Lilla Edet.....

2012-08-06 @ 20:49:23
Postat av: Krister

Vi får väl hämta dig.

2012-08-07 @ 08:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0