6 månader

Jag missade att det var 6 månader sedan dottern dog, jag såg Sandras inlägg och fattade ändå inte, jag skäms, sedan läste jag alla andra inlägg och förstod att jag inte var med över huvud taget.

Vi körde pappersinsamling i Västerlanda Ove och jag, Ove tog sin egen bil och jag blev ensam i min när jag förstod, slängde papperspåsar i Ballabo, körde lastbil och grät.
Dagen efter åkte jag direkt upp till graven och satte en blomma, en vit ros som jag brukar göra, kyrkiogårdsarbetarna var i närheten när jag var där och dom såg beklagande på mig när jag satte dit blomman, dom är nog vana vid att folk gråter på deras arbetsplats.

Nu tar jag ledigt en vecka från fotboll och Egge och hoppas allt fungerar, det gör det säkert,.

Vi hörs folks, Edetfestivalen den 31/8 klockan 19.00 är det som gäller, kom i tid.

Kommentarer
Postat av: Hanna

<3 Bamse kraaaam <3

2012-08-10 @ 22:20:41
Postat av: Anonym

Krönika i fackförbundet Vision ( fd SKTF).
Kristin nämns i texten.

2012-08-16 @ 21:46:20
Postat av: Anonym

Glömde länken.
http://www.tidningenvision.se/kronikan/jag-behover-oppna-en-dorr-18521

2012-08-16 @ 21:46:49
Postat av: Anonym

http://www.tidningenvision.se/kronikan/jag-behover-oppna-en-dorr-18521

2012-08-16 @ 21:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0