Påskinlägg.

Egge har fyllt 91 år och det firade vi på Långfredagen, pojkarna från Hjortmossen var här och låg över tills Påskafton, det var rolilgt att ha dom här, jag hade köpt Theo en skottkärra och en spade och tänkte att vi skulle jobba lite i trädgården men det sket sig fullständigt för det snöade hela kvällen och det var för kallt under lördagen, jag och Theo tog en promenad till spelbutiken i stället, eller rättare sagt, Theo cyklade och jag putte på, två glassar hann vi med.

Senaste tillskottet i familjen, Elmer, var också här, nästa år kommer dom två grabbarna säkert att jaga varandra runt i huset.

Nu ikväll efter att jag och Egge ätit upp resterna av Påskmaten satte jag på TVn, det var "Så skall det låta" jag får direkt backflashar när jag ser TV program jag sett ihop med Kristin, inte för att hon tyckte det programmet var speciellt bra men vi såg det ganska ofta när vi var på sjukhusen, mest för min skull tror jag. Jag klarar inte att se vissa program, jag kan inte se "Halv åtta hos mig" jag har svårt med "Antikrundan"  jag kan nästan  inte se några program jag minns att hon gillade, jag vågar inte sätta på "Macken", "Pang i Bygget"eller "Sällskapsresorna" dessa program kunde vi i princip utantill.

Snart är det tisdag som tur är, arbeta och öva är det enda som hjälper, efter fem fotbollsmatcher på två dagar längtar man till vardagen igen.

Försök att ha det så bra ni kan, jag försöker hela tiden men ibland går det bara inte.









Kommentarer
Postat av: Anki

Hej Krister,



Har inte haft kontakt med så många det sista men Rolf har berättat om din dotter. Beklagar verkligen och önskar dig allt det bäste.



Många kramar

2012-04-10 @ 13:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0