Vet inte vad jag skall skriva om! Våren kanske.

Vad säger man, det är tyst i huvudet, inga uppslag alls, jag försöker ändå.

Pettersson leder LEIF tipset, vi har förlorat tre raka matcher och vinner han totalt så åker vi ut.

Dottern är opererad för tredje gången och nu skall allt vara borta, nu jobbar hon i växeln på Uddevalla Kommun.

Barcelona slår väl Real Madrid idag igen, inga överraskningar där inte.

Jobbet, äääähh, det återkommer jag till.

Så som jag skämdes när jag såg mig själv på Youtube efter Edetfestivalen, det är slut nu för i förra veckan sjöng Kicki Danielsson "Take me home Country Road" i "Så skall det låta" så nu skäms jag inte längre, hon var sämre än mig.

Det är inte helt tyst i huvudet naturligtvis, men det återkommer jag till.

Lite kultur kanske, jag läser för andra gången om Merlyn, Uther, Arthur och Lancelot i Jack Whytes serie om Camulod, alla åtta böckerna trodde jag, det var nio, den sista hade jag missat så istället för att läsa den började jag från början. Det tar några månader men nu är jag inne på näst sista och har den olästa kvar.

Mer kultur, vi fick tag i ett par hundra gamla CD skivor som jag sorterat och som skall läggas ut på Tradera, sorterade en hög som jag kallade "Celtic Rock" det finns hur mycket bra Irish/Scottish Music som helst.

Det är egentligen ganska rörigt i huvudet men som sagt, jag kommer tillbaka, man har mer vänner än man tror.

Ha det så bra och tänk på Cancerfonden och i dessa dagar när var och en tänker på sig själv och sin egen karriär så minns vad den store poeten från södra Illinois sade.
"Committment is the daily triumph of integrity over cynicism."  
Rock on folks, det är vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0