Semesterblogg 3 - Slut

Idag är det sista dagen på min sista semester, troligen, jag skall jobba några veckor till på bruket och sedan får vi se vad som händer.

I förrgår blev jag påkörd av en lastbil och min kompis Aki höll på att bli klämde mellan min bil och lastbilen, jag fattade inte hur illa det kunde gått med Aki men när vi pratade om det dagen efter så känner jag mig fruktasvärt skyldig, chauffören såg inte att jag stod framför hans högra sida och Aki stod mellan. fy fan vad lätt det kan gå åt helvete.

Jag var hos Kristin och Theo i torsdaqs och det var hur roligt som helst, vi var ute och blåste blåsbubblor ett par gånger,vi var på kafé och fikade och vi lekte med Theos nya traktor, jag har köpt en stor lastbil med tipp och en spade till honom (men det vet han inte ännu, det gjorde jag på Ullared förra veckan) och vi skall använda dessa leksaker till att gräva i rabatten nästa gång han kommer hit. Sedan har vi ropat in en fotbollsplan som går att blåsa upp och den kommer han nog att gilla.

Veckan som kommer blir tuff, match med U-laget imorgon måndag, pappersinsamling i Tösslanda/Åsbräcka på tisdag och övning med GO Band på onsdag, plus att det blir upplärning i skarpt läge med kompisarna på jobbet, tjoho.

26 Augusti är datumet som gäller folks, tänk på Cancerfonden och ha det så bra tills nästa gång.

Och för övrigt tycker jag att man skall flytta Systembolaget till Lödöse.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Men det var väl ändå inte ditt fel att lastbilen inte såg dig och att Aki ställt sig mellan er?

2011-08-07 @ 23:10:57
URL: http://littlemissred.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0