Efterspel, damer och klippta häckar.

Kommentarerna har varit många efter mitt framträdande på Edetfestivalen, alla har varit positiva, det kommer fram folk jag inte pratat med på många år och tyckte det var bra, riktigt roligt att höra.
Det är klart att dom som inte tyckte det var bra kommer ju inte fram och säger "hallå Krister, fan va kass du var i fredags"

I veckan har jag intervjuat alla damspelare (Annika W gjorde en del förstås) det är inte klokt att 95% av 15 personer säger alla samma sak.

Äntligen är Berbrishäcken nedklippt till atomer, Anders Dalek gick på med motorsågen och nu är den borta, bra för Theo och Anders son nästa sommar.

Tittade nu i morse på ett sånt där TV program där det står en gapig tjej och vill man skall ringa in och gissa på olika saker, idag var det huvudstäder, hittade en direkt och ringde men som vanligt säger dom tack för din medverkan men denna gång kom du inte med, samtidigt står tjejen fortfarande och vill att någon skall ringa in, precis som om den som ringer NU vinner 2000 kr. En djävla bluff är vad det är, till slut ringde det i alla fall en och sade huvudstaden Tunis, tjejen såg ut som ett frågetecken och uttalade Tunis med fel betoning, sedan frågade hon sin bisittare var den låg, han svarade Tunisien, varpå tjejen sade, ja det var det jag tänkte. Herre gud vilka sopor.

Egge är hemma på Hamngatan igen sedan en vecka tillbaka, han går mycket bättre nu med rullatorn än efter förra operationen, han var till och med på spelbutiken igår, första gången sedan april tror jag.

The Beatles släppte hela sin skivkollektion på mono nu i veckan till det fabulösa priset av 2600 kronor, det går inte att köpa skivorna en och en, det är säkert Yoko som varit med och satt det priset.

Rock on folks



Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag kom precis på en jävligt bra sak att ge dig när du fyller år... och det är inte boxen jag menar.

2009-09-12 @ 12:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0