Semesterbloggen

Jag kommer att småblogga lite grann under semestern tror jag, hittar jag något Internetcafe eller likande i Mölle eller i Rom så blir det nog lite i alla fall.

Den senaste tiden har varit helt fylld med arbete och fotbollsarbete, igår jobbade jag fram till 18.00 och när jag vaknade i morse kom jag på att jag glömt en del grejer så jag fick åka ned till bruket och göra färdigt, nu är jag färdig för semester.

A-laget tappade 2 poäng onödigt i slutet av matchen mot Holmalund igår, huvudlöst spel gav ett baklängesmål i sista minuten av ordinarie speltid, varför blir ett lag som skapat en massa chanser så fruktansvärt fegt när man tar ledningen att man inte vågar spela som före målet kom.
Igår när vi leder med 1-0, vi får en hörna och dårarna slår en kort, går ut till hörnflaggan och försöker få tiden att gå, 5 minuter kvar, har ni hört så djävla dumt, små lätta moln som går att blåsa omkull, hade det varit Berra med en halv minut kvar då hade jag förstått det, men 40 kilos småpojkar, fem ninuter kvar, hoppas tränaren skällde ut dom efteråt, slänga bort målchanser är slarvigt, nej det är dumt.

Idag har jag match med B-laget mot Skoftebyn, det enda lag som varit bättre än oss under vårsäsongen, direkt efter sticker jag till Mölle by the sea, Svennis kommer också ned ett par dagar, min kamrat skall jobba (hemma) halvsemester då eller?

Det blir Tyskland på måndag, är det någon som vill ha nåt så bara ring, två lådor öl och två lådor Lauders och semestern är räddad, lite Breezer också kanske.
Springsteen på fredag så att musiksinnet får sitt, Gaismannen skall inte med, skitkonserter i den storleken är inget att ha tycker han, han har ju sett Stones cirka 8 gånger i Göteborg men det var väl på Trägårn´ antagligen, jag såg Stones i Scandinavium i början av 70 talet, då dom var bra och det kan inte Gaismannen smälta.

Brorsan kommer hem från Kanada idag, undrar om han köpt någon cowboyhatt, han har ju jobbat extra som dräng på en bondgård, eller ranch som det heter på Kanadensiska.

Vi hörs framåt veckan my little readers.

KWi, hälsa Henning att han skall sluta klaga.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Ha det så bra i Mölle far. Drick inte FÖR mkt Lauders!

2008-06-28 @ 12:40:59
URL: http://littlemissred.blogspot.com
Postat av: Joss@n

Glöm inte boxen;)

2008-06-28 @ 23:34:42
Postat av: Jester

Boxen????????

2008-07-04 @ 10:43:40
Postat av: Jester

Boxen????????



Ja nu fattar jag, jag lämnar den med bilen.

2008-07-04 @ 10:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0