Helgens bravader

Omläggning av bloggplattformen har gjort att det inte blivit något bloggat på ett tag, nu är jag igång igen.

Efter en arbetsvecka som var bara fyra dagar med stenhårt arbete kom en långhelg som inte gick av för hackor, kortspel och Singstar i två dagar, sedan spöade LEIF upp Stenungsund på bortaplan, vi har lärt oss att spela på bra planer också nu, efter matchen fort hem för dusch och ombyte och sedan iväg till Ahlafors, Berra och Pinnen fyllde båda 35 år och hade ställt till med jättekalas, dom hade tankat i Tyskland så kvällen blev rörig, lärde Kents Nina att dansa dubbelsteg, stod i baren i slutet när bartendrarna åkt iväg till fotbolls EM, tog fel på vitt vin och vodka ur box så vissa tjejer blev nog rätt arga.

Som ni förstår har jag ingen aning om när jag kom hem, taxi säger min kamrat så det får jag väl lita på, upp på söndag morgon klockan 11 för att klippa Ekaråsen, körde den både längs och tvärs och den såg ut som den vore jättebra, Svarta Molnet kritade efteråt och tjejerna vann med 3-1

Var helt slut efteråt och orkade inte ens se på fotboll på TV.

Ikväll möter Sverige Grekland, Gaismannen kommer hem till mig för att titta, jag tar sovmorgon och börjar klockan 9 imorgon, Gaismannen blir nog hemma resten av veckan.

Kommentarer
Postat av: M

Hmm behöver man sovmorgon för att de på fotboll ?

:-)



Källström utanför idag, intressant.

2008-06-10 @ 15:02:15
Postat av: M

Behöver man sovmorgon för att se på Fotboll ? :-)



Mmmm Källström bänkad idag, intressant.

2008-06-10 @ 15:04:38
Postat av: Jester

Vem är M

2008-06-10 @ 17:02:36
Postat av: Jester

Det är väl inte Molnet som är inne här och skriver.

I så fall, det spelar ingen roll om Sidledsdanne spelar, Sverige tar Grekerna ändå och Österrike klarar sig inte ur gruppen.

2008-06-10 @ 20:07:02
Postat av: Kristin

Vem är molnet?

2008-06-10 @ 21:40:13
URL: http://littlemissred.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0