Fotboll Midsommar och regn.

Nu får jag skärpa mig, inte bloggat på länge, jag hör till och med kompisar som undrar vad jag gör, nu när jag är övertygad om att Flebas läser också så måste jag ju hålla igång.

Först och främst, Sverige åkte ur EM med dunder och brak, fega lagkaptener är ett stort bekymmer, jag är övertygad om att min kompis Tony Rafa gjort ett bättre jobb som matchledare än dom två vi haft hittils i landslaget, nu måste dom väl ändå bort.

För det andra, LEIF fick stryk av Holmalund igår, shit happens men dom var bra, ingen skam att förlora borta mot dom, en av deras ledare blir mer och mer lik sin pappa Johan.

För det tredje, vi skall fira midsommar i Sverige idag, jag får köra förra årets kamplåt Det Regnar och Regnar idag igen, jag minns inte vad jag gjorde förra året, Jocke G berättade att jag var på Ekaråsen men jag har inget minne av det, nu skall jag, en kamrat och Egge äta strax, vad håller jag på med, vem fan är intresserad av detta, nä jag får hitta på något mer intressant att skriva om.

Det dyker inte upp något just nu så jag får ta en paus.

Nu har jag vaknat efter midsommarfesten, den gick som väntat, ingen kunde ta mig i Singstar men Kiosktanten slog mig i Final Countdown med 200 poäng, min mikrofon var inte inkopplad den första minuten.

Jag återkommer med ett mer inspirerat inlägg snart.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Det kan vara bra att ha mikrofonen inkopplad när man spelar Singstar. Det är enna ett krav! Men vem är kiosktanten?

2008-06-22 @ 14:47:19
URL: http://littlemissred.blogspot.com
Postat av: Jester

Det är Fru Erlandssons hemliga namn när hon skriver i LEIFs gästbok.

Hon släpper nästan aldrig mikrofonen, inte hennes syster heller för den delen.

2008-06-23 @ 22:29:34
Postat av: Kristin

Jobbar hon i kiosk?

2008-06-25 @ 19:29:22
URL: http://littlemissred.blogspot.com
Postat av: Jester

Ja på Ekaråsen, annars är hon tandsköterska, bra kombinatione va?

2008-07-04 @ 10:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0