Springsteen din djävul - Semesterblogg 3

Här köper man biljett i december, väntar ett halvår och så får man reda på att det blir en koncert till, då är den naturligtvis bättre än den man köpt biljett till, vi tyckte naturligtvis att, Springsteen den fjärde juli, nationaldagen, då blir det kanon, och javisst det var det väl också till viss del men lördagens spellista, när jag läste den på söndag morgon förstod jag att vi var på fel koncert lik förbannat, han hade bytt ur åtta av dom tio första låtarna, enligt resentionerna var det mycket bättre andra dagen, jag väntade på Twist and Shout hela fredagskvällen och så kom den på lördag.

Skit sak samma som det sägs, jag är glad ändå, på torsdag bär det iväg till Rom, Möllle var väl fint men vilken förkylning jag har, det rosslar i halsen kan man säga, jag kan inte sova liggande utan sitter upp i soffan för att slippa höra när det piper i luftrören. Jag hoppas att Rom skall fixa detta, enligt Hasse Makarn är där fruktansvärt varmt just nu, var hemma hos honom och fick lite inside information om lägenheten och annat och hans dotter kunde mycket måste jag säga. En väldigt vältalig tjej i övre tonåren.

Det var VM i kubb uppe vid Borydsjön i lördags, mitt lag vann första matchen klart sedan fick vi vänta ca. en timma innan vi fick spela igen och då hade vi stelnat till, Karlans lag spelade en match som tog så lång tid så att motståndarna fick byta ut halva laget på grund av utmattning, Lilla Edets egen Lotta Engberg förstärkte dom som ledde men fick ändå stryk på grund av Karlans "Lucky Shot" i slutet av matchen.
Resten av kvällen gick i allsångens tecken, trubaduren hade ingen chans att välja låtar när alla ropade samtidigt vilken låt dom tyckte dom ville höra, endast en låt genomfördes till fullo och det var "Take me home Country Roads" mest på grund av undertecknad, inget skryt här inte.

Jag har ingen aning om när nästa inlägg kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0