Äntligen match

Imorgon lördag startar serien för Lilla Edets IF, nykomlingar i division 3 nordvästra, det blir nog inte lätt att hänga kvar är jag rädd, får vi en bra start i serien så kan det gå för vi är ju alltid bättre på hösten, vi har inte förlorat hemma på Ekaråsen på flera år så där hoppas jag vi kan knipa några poäng.

Sen gäller det ju att hitta till matchen också, Åsebro, var fan ligger det, jag får låna en GPS antagligen, eller finns inte vischan med i GPSerna, följa efter någon annan håller ju inte heller då man inte kan lita på någon, nej det får bli Taxi i värsta fall.
Jag kan ju inte åka tidigt heller då jag har en massa andra åtaganden också, sälja BingoLotter, plocka upp Ekebysaker i bokhyllan och mycket annat.
Passa Fia kanske, jag måste ju börja lära mig nu, Fia är en hund men det är ju en början, man vet aldrig när det blir allvar och det kommer bebisar.


I bilen snurrar för tillfället en samlings CD med The Byrds från 60 talet, man tröttnar otroligt snabbt på McGuinns 12 strängade gitarr, det plingar i huvudet något fruktansvärt, han spelar fel också, troligen gick han på något tungt och producenten måste varit full annars hade han väl tagit in studiomusiker, många av låtarna är bra och en del låtar, från slutet av deras karriär när dom nästan blivit en countrygrupp är riktigt dåliga.
Man kan dock hitta ett par pärlor som man inte hört förut eller glömt som är riktigt bra som t.ex. "He was a friend of mine" som handlar om John Kennedy och "Wasen´t born to follow"


Kommentarer
Postat av: Kristin

Det var la inte så farligt! Men vem är Fiffi? Är det dvärgschnauzern? Jag vill också passa henne.

Lycka till imorn på premiären, det går säkert bra!

2008-04-18 @ 21:24:52
URL: http://littlemissred.blogspot.com
Postat av: Kristin

Ha ha, nu har jag outat mig!

2008-04-18 @ 21:47:03
URL: http://littlemissred.blogspot.com
Postat av: Joss@n

Nä tacka vet jag Rick Astley....

2008-04-27 @ 20:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0